Garść cytatów #prolog

Jeśli wstałeś i nie wiesz co zrobić ze swoim życiem, to poczytaj sobie kilka cytatów. Może któryś Cię natchnie.
10 cytatów – znalezione, zanotowane, ulubione. Zaczynamy, garść cytatów – prolog.  
Kobiety. Boże jakie my jesteśmy zajebiste. Kobieta z niczego jest w stanie zrobić obiad i awanturę. Faceci to są tacy szczęściarze, że nas mają. Idzie facet szukać czapki, mówisz mu gdzie jest, wraca mówi, że nie ma. Idziesz z nim i kurwa jest. Magia.
— Maria Czubaszek
Marzenia są dla ludzi, których stać na ich spełnienie. Dla takich jak ja, i dla większości normalnych ludzi, marzenia są po to, żeby ciągnąć jakoś dalej.
— James Frey
Wcisnę się w bezpieczny kąt
W dziurawą ścianę wbiję wzrok
Do sieci wrzucę płaczliwy post
Polubisz go

Ty tylko popatrzysz, a ja
Poczuję się gorzej na samą myśl
Zaczynam zamykanie bram
Nie patrzę w tył

Wcisnę się choć chyba mam dość
Wśród ludzi łatwiej tłumić gniew
Nie chcę myśleć o tobie wciąż
Do domu chcę

Słyszałem, że dobrze go znam
I czuję się gorzej na samą myśl
Że ktoś całkiem inny niż ja
A ja to nikt
— Dawid Podsiadło, Nie kłami
Oto co naprawdę oznacza miłość: umysł pod wpływem narkotyków. Adrenaliny, dopaminy, oksytocyny i serotoniny. Opiewane przez poetów chemiczne szaleństwo.
— Tess Gerritsen, Ostatni, który umrze
Samotność nie jest naturalnym stanem; wszystko wokół występuje w parach – poduszki w sypialni, palniki w kuchence, a nawet baterie w latarce. Samemu może i dobrze się mieszka, ale zasypia fatalnie.
— Piotr Adamczyk, Pożądanie mieszka w szafie
- Nie lubi pan mówić o sobie, co?
- Ja nawet myśleć o sobie nie lubię.
 Erich Maria Remarque, Łuk triumfalny
Ludzie starają się zaimponować innym ludziom, którzy mają ich centralnie w dupie. Po co? Czy trzymałbyś w domu psa, który cały czas gryzie?
Wystarczy powiedzieć: jebać to. Koniec. Albo ktoś się cieszy, że cię zna, że utrzymuje z tobą kontakty albo niech spierdala. Jeśli chcesz aby wszyscy cię lubili, zacznij sprzedawać lody.
— Piotr C. Pokolenie Ikea
- No, no, Maćkowski, nie poznaję cię. To chyba jest ta dojrzałość, co? – żartuję.
Maciek patrzy na mnie poważnie, kręci głową.
- Nie. To xanax.
— Malwina Pająk, Lukier
Przeżywając w myślach tę samą historię codziennie na nowo analizując i rozpamiętując każdy szczegół – i tak jej już nie zmienisz. Daj (sobie spokój). Czas iść dalej.
— Aleksandra Steć, Moja dusza pachnie Tobą
Dlaczego mnie wtedy nie było? Jak szłam do ciebie, to padało i połamał mi się parasol. Wtedy on otworzył nade mną swój. Uśmiechnął się i powiedział, że mnie odprowadzi, żebym nie zmokła. Wiatr drapał po policzkach, ale mimo to, zrobiło mi się ciepło. A gdy już staliśmy pod Twoimi drzwiami, zapytał mnie czy to tu i wtedy uświadomiłam sobie, że już nie.
— Katarzyna Wołyniec

Brak komentarzy

Nowy komentarz? Super! Dziękujemy! :-)

Gabriela Rutana & Sylwia Czekańska. Obsługiwane przez usługę Blogger.