Nadchodzące premiery i wznowienia! A torch against the night, Pieśń jutra i Kate Daniels

Wpis będzie krótki, ale napisać go musiałam. Z dwóch powodów. Po pierwsze: muszę ciągle ćwiczyć pracę z tym uroczym, nowym kokpitem (który ewidentnie mnie nie lubi). Po drugie: poziom mojej ekscytacji sięga zenitu. A dlaczego? Już tłumaczę. (werble)
Ptaszki ćwierkają, że w okolicach czerwca, lipca czy jakoś tak możemy się spodziewać drugiej części Imperium Ognia! To znaczy daty konkretnej jeszcze nie znam, ale Pan Wojtek obiecał, że mnie poinformuje, jak już będzie coś konkretnego. Informacja jest o tyle ważna, że mamy pewność, iż druga część wyjdzie, a w dla polskiego czytelnika to kluczowa wiadomość.
(Tutaj powinnam zamieścić kilkunastozdaniowy żal i płacz na temat wszystkich niedokończonych serii, nad którymi cierpię, ale nie chcę się denerwować w ten uroczy poniedziałek).
Jeśli oczywiście będę znała dokładniejszą datę premiery to dam znać w trybie pilnym. No i dalej męczę Pana Wojtka o konkrety. Po konkrety są ważne!
Drugi news miał dotyczyć premiery Pieśni Jutra, ale wydawnictwo już to rozgłosiło wszem i wobec. Ale skoro mam miejsce do wykorzystania to mogę wykrzyczeć: Taaaaaak! Premiera już 26 kwietnia! Jeeeee!
I została wiadomość z ostatniej chwili. Jeśli śledzicie fanpage wydawnictwa Fabryka Słów to na pewno zauważyliście, że ostatnio wyszło wznowienie serii o Mercedes Thompson. I tak sobie pomyślałam: skoro Mercedes dostała wznowienie to może i Kate Daniels też ma szanse. Zapytałam i dostałam taką oto wiadomość:
Dzień dobry. Tak na pewno będziemy wznawiać serię, jednak musimy się uporać sie z formalnościami. No i chcemy odświeżyć okładki. W tym roku chcemy zrobić "porządek" z Patricią Briggs (wznowienia i nowość jesienią) tak by wszystkie tytuły o Mercy były dostępne. A od samego początku przyszłego roku będziemy porządkować Ilonę Andrews, czyli wszystkie wznowienia + nowość. To niestety trwa, ale mamy nadzieję że w efekcie dojdziemy do tego by wydawać co najmniej 3-4 nowości Briggs i Andrews w roku. Żeby do tego dojść musimu uporządkować dostępność tytułów juz wydanych na rynku. Liczymy na zrozumienie i cierpliwość.
Jeśli jeszcze nie czytaliście serii o Kate Daniels, której autorem jest Ilona Andrews (dokładniej to duet, mąż z żoną) to koniecznie musicie nadrobić. Ciekawych mojej opinii odsyłam do recenzji.
Dlaczego ta informacja jest tak super, mega, giga ważna? Otóż skończył się już nakład początkowych tomów i kupując je z drugiej ręki ludzie życzą sobie nawet po 70 zł za tom. Co dla mnie jest totalnym obłędem! Dlatego szach mat wszystkim, co chcieli wydrzeć jak najwięcej pieniędzy od ludzi spragnionych dobrego fantasy i liczymy dni do dodruku.
No i poza tym to planowane jest „odświeżenie okładek” a te obecne, stare są według mnie paskudne. Tfu, ble… nawet znalazły miejsce w moim, subiektywnym zestawieniu TOP najbrzydszych okładek. Także no. Jest nadzieja na jakieś godne wydanie książek, które polecam z całego serca.  
Ja się cieszę. Kto jest ze mną?
Ekscytowała się: Sylwia Czekańska


Gabriela Rutana & Sylwia Czekańska. Obsługiwane przez usługę Blogger.