Wyczekiwane premiery książkowe 2017 i news dla fanów Harry’ego Pottera!


Wydawnictwa nie próżnują, pisarze dalej piszą, a my – blogerzy komentujemy i wypatrujemy kolejnych ciekawych książek. Na jakie powieści w tym roku warto zwrócić uwagę? Które znalazły się na mojej liście „must have”? Przygotowałam dla Was zestawienie książek wobec których nie możecie przejść obojętnie!
Jednak na pierwszy rzut mam dla Was wielki news od wydawnictwa Media Rodzina. Wszyscy niedowiarkowie mogą teraz zwrócić honor tym, którzy z nadzieją wierzyli, że będą te nowe wydania! I wyczekali! „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”, „Quidditch przez wieki” i „Baśnie Barda Beedle'a” J. K. Rowling pojawiają się jeszcze raz w księgarniach już w połowie tego roku! Oto oficjalny e-mail, który otrzymałam od wydawnictwa (któremu bardzo dziękuję za odpowiedź!):

Obserwuję książkowe grupy, gdzie te pozycje sprzedaje się za ceny powyżej 100 zł. Oczywiście, pierwsze egzemplarze wciąż są swoistą perełką dla fanów, jednak to świetna okazja dla tych, którzy chcą posiadać te książki i nie wydać przy tym fortuny.
Jedźmy dalej!
„Pieśń jutra” Samantha Shannon – marzec 
To trzeci tom znanego „Czasu Żniw”. Na każdą część czekam z ogromnym zniecierpliwieniem, bo Samantha nie pisze swoich powieści ot, tak – pamiętam, że ostatnio premiera sporo się przedłużyła, bo książka nie była dopracowana. Wielka premiera jest w tym roku i to fioletowe cudo zawita na moją półkę! Jak Was zachęcić do tej fantastycznej serii? Odsyłam do recenzji: "Czas Żniw" i Zakon Mimów
„Naznaczeni śmiercią” Veronica Roth – 17 stycznia
Tę Panią znamy z „Niezgodnej”. Okazuje się, że ma dla nas kolejną książkę, która pod względem warsztatowym zapowiada się o wiele lepiej, niż jej poprzedniczki. A wiem to, bo już ją mam i czytam ;) Akcja rozgrywa się w odległej galaktyce i opiera na wojnie dwóch nienawidzących się ludów, którzy zamieszkują jedną planetę. Cyra i Akos powinni ze sobą walczyć, jednak nieoczekiwanie stają się sojusznikami. Czyżby Romeo i Julia w wersji science-fiction?
„O wiele więcej” Kim Holden – 15 marca
Książki Holden mają to do siebie, że jakoś mi umykają. „Promyczka” mam zamiar przeczytać od jego premiery, a cały czas jakoś brakuje mi czasu. Dlatego tej powieści sobie nie odpuszczę! Tym bardziej że zapowiada się naprawdę ciekawie. Z opisu wynika, że to książka o miłości. Główny bohater zakochuje się w Mirandzie, jednak idealizuje sobie jej obraz. Rzeczywistość go przerasta.
 „Wojna Winstona” Michael Dobbs – 2 lutego
Trzeba sobie podnieść poprzeczkę i przeczytać coś bardziej ambitnego. Michael Dobbs jest autorem bestselerowego „House of the cards”. Tutaj występuje Winston Churchill i polityczne rozgrywki. Czy muszę bardziej Was przekonywać? I czy tylko ja liczę na nowy serial?
„Dzień dobry, północy” Lily Brooks – Dalton – 11 stycznia
Zapowiada się klimatyczna powieść — to opowieść o ludziach, którzy kochają gwiazdy. Klimatyczna okładka dodaje książce uroku. Historia skupia się na dwóch postaciach całkowicie oddanych swojej pracy – Augustine jest pracownikiem placówki badawczej, Sully to astronautka. Nagle okazuje się, że w obliczu katastrofy mogą nie wrócić do domu.
„Mleko i miód” Rupi Kaur – marzec
Czyżby jeden z większych bestsellerów tego roku? Mówią, że będzie to dobra i mocna pozycja. Zbiór wierszy, który każda kobieta powinna mieć na swoim nocnym stoliku.  Całość ujęta w poetyckiej formie – już jestem zainteresowana! Oby przekaz Rupie’go trafił do polskich czytelniczek!
„Dziewczyna, którą kochałeś” Jojo Moyes – 11 stycznia
Autorka zdobyła serca czytelniczek powieściami „Zanim się pojawiłeś” i „Kiedy odszedłeś”. Kto na tym nie ryczał, to ma stalowe nerwy. Tym razem to opowieść o Liv, której w życiu nie wszystko się ułożyło zgodnie z planem. Czy książka Moyes ponownie będzie bestsellerem?
„Mity nordyckie” Neil Gaiman – marzec 
Prawdziwa gratka dla wielbicieli autora, jak i mitologii nordyckiej! Książka będzie miała piękną oprawę, treść też z pewnością nas nie zawiedzie. Jest na co czekać! Autor i książka prezentują się znakomicie – co też ukazuje zdjęcie pisarza z jego profilu na FB. 
A na jakie książki Wy czekacie? Może o jakieś premierze zapomniałam? :) I czy tylko ja jestem podeksyctowana z informacji, które dostałam od Media Rodzina? 
PS. Jak Wam się podoba wygląd bloga? 
Przygotowała: Gaba Rutana

Brak komentarzy

Nowy komentarz? Super! Dziękujemy! :-)

Gabriela Rutana & Sylwia Czekańska. Obsługiwane przez usługę Blogger.